fredag 4 december 2009

Monica Green står upp mot verkligheten

Monica Green:
Lennart Rohdin försöker påskina att det även finns våld från kvinnor mot män. Då är de inte underordnade männen.
källa:Kammarens protokoll - Riksdagen

Monica Green kan inte stava till jämställdhet - det framgår av hennes blogg, bokstavligt talat.

Monica Green(s) blogg
Socialdemokrat som bloggar om det jag är med om och det jag har en åsikt om. Jag bjuder på politik, upplevelser, tankar och lite av varje. Ett och annat stavfel bjuder jag också på ibland...

Ge kvinnorna chansen

I dag på S-kvinnors studiedag i Rås gård, Tranås debatterades barnfamiljers möjlighet till politiska uppdrag. En viktig debatt
2009-10-24 @ 17:15:46 Permalink jämnställdhet Kommentarer (0) Trackbacks (0)

Men jag måste säga att hon verkar ha lite humor, hoppas det är det hon ger uttryck för i riksdagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar